מה אומרים על דוקטור דביר

  • כל המכתבים
  • אומרים

…רצינו להודות לך על כך שעזרת לנו להביא לעולם את הבת הנפלאה שלנו…

בדקת אותנו באופן מדויק ונתת לנו את אותם תוספי תזונה שהיו חסרים לנו כדי ליצור את הבריאה המופלאה…

יום אחרי שהתחלתי לענוד את התליון Q-Link השתתפתי בתחרות שח מהיר (שח מהיר = 25 דקות למשחק). להפתעתי – ניצחתי. ההפתעה נבעה, מהעובדה שמול יריבים ברמה גבוהה כפי שהיו בתחרות זו, מעולם לא זכיתי במקום הראשון…

…בנוסף, אחרי התחרות הרגשתי הרבה יותר רענן בהשוואה לתשישות שאפיינה את הרגשתי לאחר תחרויות מסוג זה.

לאור מה שכבר למדתי על התליון ולנוכח הצלחתי האישית איתו במשחק השחמט, אין ספק בליבי שאמשיך לענוד את התליון Q-Link בעתיד הנראה לעין.

הגעתי לגיורא דביר בעקבות המלצה בה אמרו לי שהוא הצליח לעזור למישהו בנושא אלרגיות.

מכיוון שאני סובלת מאלרגיות ואף רופא קונבנציונאלי (וגם לא קונבנציונאלי) עוד לא הצליח לעזור לי ממש, החלטתי לנסות את מזלי.

הייתי בהריון והיתה לי תופעה מאוד מוזרה של התנפחויות ברגליים, שממש לא אפשרה לי לתפקד. הרופאים אמרו שזו אלרגיה ושאי אפשר לעשות כלום עד אחרי ההיריון.

הגעתי לגיורא דביר אחרי כמה פגישות וכמה ניסיונות, התופעה נעלמה בעזרת תוספי תזונה, הומיאופתיה וגם באמצעות מציאת הגורם, הימנעות ממננו לזמן מסוים וטיפול מיוחד שגיורא עושה נגד אלרגיה.

בני, ליעד, הגיע אליך בהיותו בן 3, כאשר הוא סובל מחום גבוה שהתמשך על פני חודשיים וחצי. ערכנו מספר בדיקות כגון: בדיקות דם, צילומי ריאות, בדיקות שתן וצואה, משטח גרון ועוד. אך לא נמצאה הסיבה אשר גורמת לחום זה.

לדברי הרופאים הסיבה היא ויראלית, כלומר – וירוס שהולך ובא ואין לכך כל פתרון מלבד לקיחת סירופ להורדת חום. לאחר שהתייאשנו מהרפואה הקונבנציונאלית פנינו אליך לקבלת טיפול אלטרנטיבי. כשהגענו, אכן אישרת שלליעד יש וירוס מאוד חזק והוא לכאורה גורם לעליית החום.

בידי הקסם שלך ביצעת את הטיפול הראשון ונתת תוספי תזונה, מי כסף והומאופתיה. לאחר 2 טיפולם (וכמובן לקיחת התוספים בקפדנות) החום עבר והרגשתו של ליעד השתפרה ללא הכר…

ברצוני להודות לך מקרב לב על טיפולך המסור, על אמונתך הבלתי מעורערת בכך ש"הכול יהיה בסדר גמור". תודה על יחסך המדהים כלפי ליעד, אשר כלל אנושיות ומקצועיות, והתבטא בשמחתו להגיע אליך לטיפול. ליעד היה מאוד מאוכזב שנודע לו שהטיפול הסתיים…

"…אובחנה אצלי מחלה בשם Multiple myeloma שהיא אחת מסוגי סרטן הדם.

…עברתי טיפולים כימותרפיים מספר פעמים ללא תוצאות חיוביות ולכן הוחלט לבצע בי השתלת מוח עצם עצמי. עברתי השתלה והיא לא הניבה תוצאה משביעת רצון.

בשיחה של אשתי עם רופא המחלקה ההמטולוגית בבית חולים, הוברר לאשתי כי מצבי גרוע וכי אני גמור מבחינתו…

לפני ביצוע ההשתלה השניה שמעתי על ד"ר גיורא דביר מבתי. החלטנו להיפגש עם ד"ר דביר מיד לאחר ההשתלה…

בפגישה עם ד"ר דביר הובררה לי צורת הטיפול שכללה דיאטת דלת חלבונים, אוכל בריא, תוספי תזונה, הומיאופתיה ותליון הנקרא Q-link "לנטרול ההשפעות המזיקות של השדה האלקטרומגנטי" בו אני חי… היום לאחר שבעה חודשים בטיפולו של ד"ר דביר אני מרגיש בריא מהמחלה שאובחנה אצלי… הטיפול נמשך מספר חודשים בהם עבדנו ביחד על שיקום הנזק שנגרם בעיקר לעצמות עקב המחלה…"

…ברצוני לפרט על עזרה שנתת לי בבעיה אחת, שהיתה חשובה לי במיוחד – השיער שלי. הגעתי אליך עם נשירת שיער חזקה שגרמה לי לחרדה עמוקה… בדיקתך הראתה שיש לי מחזור גדול בסידן ומינרלים אחרים בקרקפת. מחסור זה, הסברת, נגרם במקרים רבים מרעלים שחודרים לגוף מסתימות מתכתיות (אמלגם) בשיניים… שלחת אותי לרופא שיניים שיחליף את הסתימות המתכתיות לסתימות לבנות. נתת לי תוספי תזונה…

אחרי חודש בלבד זה קרה! נשירת השיער שלי נפסקה!…

…סבלתי מכאבי ברכיים וכאב חזק בירך. היו לי קשיים בהליכה, קושי לקום מהמיטה, קושי לעלות במדרגות וכמובן לרדת – לא תפקדתי. מצב זה נמשך למעלה משנה.

ביקרתי אצל רופא קופ"ח והוא נתן לי לעשות פיזיותרפיה. נאמר לי שיש לי שחיקה בסחוס וכי מצב זה ניתן לניתוח. ביקרתי אצל רופא נוסף וגם הוא הציע לי לנתח וטען שמשהו גנטי לא בסדר. נקבע לי תור לניתוח. בתחילה רגל אחת ולאחר שיקום והחלמה את הרגל השנייה. נאמר לי שאחוזי ההצלחה בניתוח זה הם 80% במקרה הטוב.

ביקור אצל גיורא דביר נתן לי תקוות חדשות. כמה מכות טובת שהכניסו לי את עצם הירך למקום יחד עם תוספי תזונה לזירוז ההבראה, שינו את צורת ההליכה ומצב הרוח.

לאחר מספר ביקורים חל שיפור ניכר במצבי. והתחלתי לחייך.

היום אני מסוגלת ללכת, לעלות ולרדת במדרגות – אני מאוד מרוצה מההישגים האלה.

"…לא עבר שבוע מאז היותי בן 17, שבו לא סבלתי לפחות מהתקף אחד של כאבי ראש עזים – כאבי ראש שהיו מנטרלים אותי מכל פעילות. בעבר ניסיתי מספר טיפולים לרבות הומיאופתיה אך ללא הועיל.

…כבר בשבוע הראשון כך חשבתי, היתה הקלה – ואולם מטבע הדברים, "הקלה" קשה למדוד באופן אובייקטיבי. הקושי הזה בהערכת תוצאות הטיפול הוסר, כאשר החל מהשבוע השלישי נעלמו כאבי הראש פשוטו כמשמעו…

כאיש מדע אני סקרן ונפעם לנוכח האפשרות שאכן ניתן לזהות תפקוד לקוי ופגמים ביוכימיים או פיזיולוגים, ללא מגע פיזי ונטילת דגימות מהאיבר הנבדק, ושניתן לטפל טיפול יעיל בפגמים כאלה ללא תרופות שלהן (ועל כך יסכימו גם רופאים קונבנציונאליים) השפעות לוואי מזיקות ביותר, או טיפול כירורגי. ואולי בגלל כל סימני השאלה הללו אני מודה לך מכל הלב על תוצאות הטיפול."

אבא שלי בן 82 וחצי, עובד כל יום, פעמיים בשבוע בחדר כושר, בד"כ בריא. לפני 5 שנים עבר צנתור ושמו לו סטנד, וכן הוא מטופל בכל מיני תרופות ללב. בהדרגה התחילו כל מיני כאבים גופניים… לקחתי את אבא לגיורא, גיורא איבחן סתימה לכיוון הלב, טיפל באבא ונתן לו תוספי תזונה ייחודיים. אבא לא הסכים לקחת את התוספים, "אני עושה רק מה שהרופא שלי אומר לי".

לפני חודשיים מצבו התדרדר, כאבים חזקים בחזה, הפרופסור המליץ על צנתור… עבר צנתור והתווסף עוד סטנד. הכול עבר בשלום ואחרי זה כל הצרות התחילו: כאבים בחזה, הקאות, התעלפויות, כאבים בכתף, אשפוזים בבתי חולים, בדיקות, לדברי הרופאים "הצנתור מוצלח והלב בסדר גמור".

…בקושי רב עלה את המדרגות ומצבו החמיר, נכנס למיטה וכמעט לא יכול היה לצאת ממנה, בקושי לשירותים… אחרי מספר צעדים קוצר נשימה… הרופא בדק את אבא מכל הכיוונים. המליץ שאין טעם להגיע לבי"ח, הרופאים עשו את כל מה שצריך ולא יוכלו לעזור לו.

…המצב היה בכי רע, נסעתי לגיורא… גיורא הראה לי איזה עיסויים לעשות לאבא, ונתן לי תוספי תזונה ייחודיים . לאחר יום וחצי חלה התאוששות מדהימה, ולאחר עוד 4 ימים אבא חזר לעבודה… קיבלתי אבא חדש!

היינו במצב שלאלון היתה דלקת אוזניים כל חודשיים. בכל פעם קיבל אלון אנטיביוטיקה חזקה יותר במינון גבוה יותר…על השאלות החוזרות ונשנות שלנו, "מה המקור של כל הדלקות האלה?" , לא קיבלנו תשובה מספקת…

כבר בפגישה הראשונה גיורא מצא את הסיבה המדויקת לצרות של אלון- הפטרייה שנקראת קנדידה אלביקנס … הטיפול כלל שינוי תזונתי ולקיחת הומיאופתיה ותוספי תזונה…  אחרי כחודש אלון חזר לתפקוד תקין. את החורף האחרון עברנו בלי מחלה אחת!!!

היום אלון הוא ילד בריא ושמח, לא משתמש בתרופות בכלל…

אבי בן 86 ולקה באירוע מוחי שתוצאתו היתה שיתוק בכף רגל ימין…

הודות להיכרותי עם דוקטור דביר ועבודתו, ידעתי כי טיפול מידי ונכון עשוי להניב תוצאות טובות …

ד"ר דביר הזמין אותי לקחת תוספי תזונה שיעזרו בפתיחת העורקים הסתומים והמליץ על מינון גבוה, על מנת לנצל את העובדה שהאירוע רק התרחש ולגוף עדיין יכולת מוגברת להתמודד עם הנזק…

התוצאות היו מדהימות! לאחר חודשיים וחצי של טיפול חזר אבי למצבו הקודם.

מערכת העצבים שנפגעה שוקמה, הסתימה בעורק שגרמה לאירוע נפתחה והשיתוק חלף לגמרי.

…סבלתי מצרבות בכל פעם שאכלתי, פעולת המעיים לא היתה סדירה, למעשה לא יכולתי לאכול בצורה מסודרת…

לאחר טיפול מסור שלך… שמירה על דיאטה ותוספי תזונה…

הצרבות נעלמו, פעולת המעיים סדירה ורגועה…

"…כחודש סבלתי מכאבים בגב התחתון וברגליים ולא יכולתי לעמוד יותר ממספר דקות… יחד עם זאת סבלתי מעייפות כרונית…

ד"ר דביר אבחן את הבעיה: חוסר סידן משמעותי ביותר, הגורם לתופעות שהוזכרו לעיל. השאלה שנשאלה היתה, מה גרם לחוסר הסידן הקיצוני הזה? ד"ר דביר זיהה את סיבת הבעיה בשן!

כעבור יומיים משהוחלף הכתר והשן טופלה, כל התופעות שמהן סבלתי קודם לכן נעלמו כלא היו! יחד עם תוספי תזונה של ד"ר דביר הרגשתי כבן אדם חדש ובריא תוך מספר ימים…"

בשנתיים האחרונות סבלתי מגרד נוראי, ואדמומיות בכל הגוף שהגיע עד לפציעה חריפה של העור… ניסיתי המון סוגים של טיפולים… אך לאחר מספר ימים חזרו התופעות והסבל. את האמת, לא האמנתי שאמצא פתרון. להפתעתי כמה ימים לאחר הטיפול הראשון של גיורא (שבו התחלתי להשתמש בתוספי תזונה, והשינוי התזונתי היחיד הוא שהפסקתי לאכול סוכר וקמח לבן), נעלמו הכתמים. הפסקתי להתגרד והעור שלי קיבל גוון מבריק ויפה…

בנוסף… סבלתי המון מכאבי מחזור בעיקר ביום השני של המחזור. התכווצויות חריפות וחוסר יכולת לזוז… עד שביקשתי מגיורא דביר לנסות לטפל במחזור. מדהים… כבר במחזור הראשון פחתו הכאבים לרמה מזערית…

אני חושבת שהדבר הכי נפלא בטיפול של גיורא דביר הוא שגיורא שואל את הגוף שאלות, והגוף אף פעם לא משקר!!! הגוף יודע הכי טוב מה טוב בשבילו…

…לפני 12 שנה התחלתי לסבול מבעיות בקיבה שהצריכו טיפול רפואי ממושך. למרות עשרות הבדיקות שעברתי מסוגים שונים אצל רופאים שונים לא נמצא מקור הבעיה ופתרון אין.

…רופא בבי"ח הדסה ירושלים קבע שיש לי דלקת ברירית המעיים ועל מנת לחיות את חיי עלי לבלוע תרופה מסוימת כל ימי חיי.

הגעתי לד"ר דביר, וטופלתי אצלו כ-3 חודשים ובסיום הטיפול נעלמו בעיות הקיבה כלא היו. היום אני חי ללא תרופות וללא כאבים.

…כחלק מהטיפול במערכת העיכול רכשתי תליון שנקרא Q-Link "לנטרול ההשפעות השליליות של השדות האלקטרומגנטים" שעזר לי מאוד…

…כבר מכיתה ג' המורות שלי טענו שאני סובל מהפרעת קשב וריכוז. ביקרתי אצל נוירולוג ילדים שהציע טיפול בריטלין, קיבלתי ריטלין פעם אחת וזה השפיע עלי לא טוב… נסינו הומאופתיה שלא ממש עזרה וגם ריפוי בעיסוק. דרך חברה של אמא הגענו אל ד"ר דביר. התחלתי טיפול שכלל תוספי תזונה שאותם הקפדתי לקחת והרגשתי שאני יותר רגוע ומרוכז בלימודים ובחיים בכלל.

עכשיו לאחר 4 חודשים של טיפול אני מרגיש שאני מסוגל לנצל את כל היכולות שלי בלימודים ובחיים.

הגעתי אליך לטיפול… כאשר התלוננתי, שאינני יכולה לישר את שתי בהונות ידי, אינני יכולה להחזיק כוס מים, לא לפתוח פקק של בקבוק ואף אינני יכולה להחזיק עט ולכתוב.

כעבור חודשיים בעזרתך, ד"ר דביר, ובעזרת הטיפול המעניין שלך התאמת לי תוספי תזונה… אך ראו זה פלא, הכול חזר לקדמותו וחזרתי לתפקד כרגיל כפי שתפקדתי לפני הידרדרות המצב.

…במשך כחמישה חודשים סבלתי משלשול כרוני מלווה בדימום. כתוצאה מכך ירדתי במשקל, סבלתי מאנמיה והייתי חלשה מאוד.

עברתי סדרת בדיקות שכללה קולונוסקופיה רנטגן, בדיקות דם וצואה. הרופאים אבחנו מחלת קרוהן (Crohn's Disease ) וקיבלתי תרופות שלא עזרו.

שמעתי על ד"ר גיורא דביר מחברים והגעתי אליו. לאחר חודשיים–שלושה של טיפול אני בריאה.

תודה גיורא מכל הלב, עזרת לי לחזור ולתפקוד שוב כאדם בריא.

הגעתי לגיורא דביר לאחר שסבלתי במשך כשנתיים, מלחצים באזור החזה ומיחושים בלב, שממש הביאו אותי למצב של שיתוק…

הרופאים לא מצאו דבר…

גיורא דביר מצא ששריר הלב שלי נחלש.

התחלתי בטיפול עם תוספי תזונה שנמשך שלושה חודשים. הלחצים והכאבים נעלמו. היום אני מרגיש מצוין רגוע וללא כאבים.

(מכתב זה הגיע בדואר כמעט שנה לאחר סיום הטיפול)

"…המיגרנות התחילו כשהייתי בת 18, בשירות הצבאי. הייתי מקבלת התקפות מיגרנה איומות שהיו מתבטאות בחוסר יכולת לתפקד… הייתי בוכה וצורחת מכאבים…

הייתי אצל מיטב הרופאים אבל כולם פטרו אותי בכדורים שאפילו לא הזיזו לי –  פשוט סבלתי.

באחד הימים הייתי אצל חברה שסיפרה שהיא מכירה רופא שבטוח יידע לעזור לי. עניתי לה "לי אף אחד לא יידע לעזור", אבל בכל זאת אמרתי לעצמי אני אנסה כמו שניסיתי כל דבר. הגעתי אליך והתחלתי בטיפול. בהתחלה היה קצת קשה והייתי סקפטית לבסוף סיימתי את הטיפול.

היום כמעט שנה אחרי אני מרגישה פשוט נפלא ונהדר. את המיגרנה האחרונה אני לא זוכרת ואני פשוט מאושרת. אולי זה יראה קצת מוגזם אבל חזרתי לחיים…

אלפי תודות פשוט עזרת לי…"

…כולם חושבים שאני סתם לא רוצה ללמוד או שאני סתם עצלנית…

אספר לכם על ד"ר גיורא דביר… ד"ר דביר יודע לטפל בילדים כמוני, שיש להם בעיות של קשב וריכוז ושמערכת החינוך מטפלת בבעיות אלו עם פסיכולוגים שמוציאים אותך פסיכי…

האמת שממש הופתענו כשד"ר דביר אמר לנו שהבעיה היא בגזע המוח, שהוא אחראי גם על החלק של קשב וריכוז אצל האדם… את השינוי הרגשתי לאחר חודש וחצי, וזה התבטא בזמן השיעורים שבהם יכולתי להקשיב יותר זמן, לבצע את המטלות שהוטלו עלי ובכלל הרגשתי שאני מסוגלת לשבת יותר בכיף… המורים לא הבינו איך…

"…החלו לפקוד אותי מדי כל בוקר כאבי ראש, ולקראת הצהריים סחרחורת. הכאבים האלה היו מתגברים, בערך פעם בשבועיים, וגורמים לי סחרחורת עזה, שגורמת לי להקיא ללא הפסקה ולאיבוד שיווי משקל… בבדיקות שעשו לי לא מצאו מה הסיבה…

בביקורי הראשון אצלך, אבחנת אצלי בעיית "פרזיטים" בגופי ותוך ימים ספורים , מיום הביקור הראשון, הרגשתי הקלה מהכאבים מהם סבלתי…"

…לאחרונה התחלתי לסבול מגלי חום תכופים ועזים שהפריעו מאוד לחיי… להפתעתי גיורא מצא שיש קשר בין מצבי וסתימה ישנה בשן. הסתימה גרמה להרעלה שכתוצאה ממנה נגרמה בריחת סידן מגופי… עוד לפני שהחלפתי את הסתימה התחלתי לקחת את תוספי התזונה שכללו בתוכם גם סידן. הסתימה הוחלפה ואני רוצה לציין שמיד אחרי ההחלפה הרגשתי שינוי ענק וחד משמעי לטובה בגלי החום…

בפעם הקודמת שהייתי אצלך בטיפול סבלתי מעודף פעילות של בלוטת התריס שפגעה באיכות חיי. גם אז עזרת לי עם תוספי תזונה וללא תרופות…